[Trans] 111221 Why Is Park Yoochun Considered As The Next Lee Seung Gi In The Advertising Industry?
Anggota JYJ Park YooChun saat ini memacu untuk posisi Lee Seung Gi yang kedua.
Park YooChun baru-baru ini menjadi model untuk sebuah produk baru yang diluncurkan oleh merek makanan terkenal, dengan senyum yang unik yang menangkap hati perempuan, ditambah dengan bersenandung di sepanjang dengan nama produk "Gismyun" netizen yang menonton iklan tersebut berkata "Kalian tidak dapat menolaknya tetapi ingin membelinya dan memakannya" "Park YooChun tampak terlalu manis, mari kita pergi membeli ramyun" dan tanggapan lainnya.
Selain dari ini, Park YooChun juga muncul dalam sebuah iklan untuk sebuah game komputer yang terkenal, dan ditampilkan bersama dengan anggota Kim Jaejoong dan Junsu dalam iklan farmasi, terlibat dalam berbagai jenis iklan, membuktikan bahwa ia telah mendapatkan perhatian dengan jumlah yang wajar dalam industri periklanan.
Dan alasan mengapa Park YooChun telah dipilih untuk iklan solo lebih dalam dibandingkan dengan sesama anggota, itu karena image yang dia miliki. Seorang wakil dari sebuah perusahaan periklanan besar mengatakan, "Park YooChun tidak dianggap sebagai bintang dengan penampilan luar biasa, tapi satu yang memiliki image alami dan sehat. Dan sebagai anggota JYJ, ia memiliki tingkat popularitas, dan merupakan juru bicara yang ideal yang menarik bagi konsumen di remaja dan 20-an".
Orang lain dari industri periklanan berkata, "Setelah menjadi aktif sebagai seorang aktor, ia mendapatkan sejumlah pengakuan di kalangan tidak hanya kelompok usia muda, namun di tengah untuk kelompok usia yang lebih tua juga. Saat ini, ada cukup jumlah pengiklan yang ingin untuk Park YooChun untuk mendukung produk mereka, dan meskipun saya tidak bisa memberikan jumlah pasti berapa banyak, pasti ada sejumlah besar permintaan iklan meminta".
Setelah Raja CF saat ini Lee Seung Gi, yang juga memiliki image yang seperti itu yang membuatnya mendapatkan label dari "Mother’s Friend’s Son" Park YooChun saat ini menerima banyak perhatian. Dukungan Lee Seung Gi termasuk peralatan rumah, produk farmasi, pakaian, makanan dan iklan lainnya, dan juga model CF populer di kalangan baik konsumen dan pengiklan, dan sekarang Park YooChun dievaluasi memiliki potensi yang sama.
[eng trans]
JYJ member Park Yoochun is currently gunning for the position of the second Lee Seung Gi.
Park Yoochun recently became the model for a new product launched by a famous food brand, with his unique smile that catches the hearts of women, coupled with his humming along to the product name “Gismyun,” netizens who watched the ad said “You can’t help but want to buy it and eat it,” “Park Yoochun looks too sweet, let’s go buy ramyun” and other responses.
Aside from this, Park Yoochun has also appeared in an ad for a famous computer game, and is featured together with members Kim Jaejoong and Kim Junsu in a pharmaceutical ad, getting involved in various types of ads, proving that he is gaining a reasonable amount of attention in the advertising industry.
And the reason why Park Yoochun has been chosen for more solo ads in comparison to his fellow members, should be because of the healthy, gentle image which he possesses. A representative from a large advertising firm said,“Park Yoochun is not considered as a star with exceptional looks, but one that possesses a natural and healthy image. And as a member of JYJ, he has a certain level of popularity, and is an ideal spokesperson appealing to consumers in their teens and 20s.”
Another person from the advertising industry said, “After becoming active as an actor, he has gained a certain amount of recognition among not only the younger age groups, but in the middle to older age groups as well. Currently, there are quite a number of advertisers that wish for Park Yoochun to endorse their products, and although I can’t give an exact number on how many cases, there are definitely a large number of advertisement requests asking for him.”
Following the current CF King Lee Seung Gi, who also has a warm, healthy image which earned him the the label of “Mother’s Friend’s Son,” Park Yoochun is currently receiving a lot of attention. Lee Seung Gi’s endorsements include home appliances, pharmaceutical products, apparel, foods and other advertisements, and is also a popular CF model among both consumers and advertisers, and now Park Yoochun is evaluated to have a similar potential.
cr: dongbangdata.net
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


No comments:
Post a Comment
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ dharaa's NOTE!!! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
♥Always Keep The Faith to the Five!!♥
read the rules?? feel free to re-post this (or anything else from this blog) to add +Broken Tsubasa to the credit^^
thanks...