[TRANS] 120321 Lee Seung Hyun talked about Jaejoong!


Q. Grup Anda adalah grup idola 'Focuz', bagaimana Anda memutuskan untuk memilih musik sebagai tantangan lain?

A. Saya sangat suka menyanyi dan menari dan sebelum saya punya keinginan untuk menjadi aktor karena ibu saya adalah seorang aktris. Saya pikir genre yang mencakup semua hal ini (menyanyi, menari dan akting) adalah musikal dan itu adalah tahap yang dapat mengekspresikan bakat saya. Saya ingin memulai di bagian paling bawah sebagai trainee. Tapi saya tidak punya kesempatan sama sekali, maka tiba- tiba JYJ Jaejoong hyung menghubungi saya. Sebelum saya berbicara banyak tentang saya ingin tampil pada sebuah musikal, kemudian Jaejoong hyung-nim telah memikirkannya dan mengatakan 'Mengapa kamu tidak mengambil audisi? Ada peran yang baik" Saya benar-benar bersyukur. Dia seperti penyelamat hidup saya.


[eng trans]

Q. You were in an idol group ‘Focuz’, how did you decide to choose musical as another challenge?

A. I had loved singing and dancing very much and before I had a wish to be an actor because my mother was an actress. I thought the genre that includes all these things (singing, dancing and acting) is musical and it is the stage that I can express my talents. I wanted to start at the very bottom as a trainee. But I had no chance at all, then JYJ Jaejoong hyung contacted me unexpectedly. Before I had talked a lot that I want to do musical, then Jaejoong hyung-nim had kept it in mind and told me ‘Why don’t you take an audition? There’s a good role.’ I am really thankful. He is like the savior of my life.

cr: JYJ3

No comments:

Post a Comment

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ dharaa's NOTE!!! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
♥Always Keep The Faith to the Five!!♥
read the rules?? feel free to re-post this (or anything else from this blog) to add +Broken Tsubasa to the credit^^
thanks...

Blog Archive