[Vid] 110607 Junsu - Korean Musical Awards 2011

oppa Junsu wins Popularity Award , congruts ya beb^^♥



cr: naneunnamja_5TVXQHOME

"Pertama, popularity award yang saya dapatkan tahun lalu dan tahun ini. Lebih dari segalanya, karena ini merupakan penghargaan yang diberikan kepada saya oleh masyarakat umum, bahkan lebih istimewa bagi saya, itulah sebabnya saya berulang lagi merasa bersyukur. Di masa mendatang, agar menjadi aktor musikal yang lebih menarik, untuk dicintai oleh semua orang, dan meningkatkan akting saya, silakan lanjutkan untuk menunjukkan kasih dan perhatian"

Sebenarnya ini hanya .. video yang saya rekam dari Amerika. Uh .. *tertawa* akting saya tidak buruk, kan? Jika video ini di tunjukkan untuk kalian semua, itu berarti saya memenangkan popularity award yang luar biasa ini.. Sebenarnya ini adalah video yang benar-benar akan hilang selamanya jika saya tidak memenangkan penghargaan. Terima kasih banyak semuanya untuk membiarkan video ini ditayangkan.

Karena tidak dapat memenuhi semua yang di Korea meskipun kalian memberi saya penghargaan yang baik, sekali lagi saya mengajukan permintaan maaf saya. Maaf!

Saya akan menjadi aktor musikal yang lebih baik di masa depan, silakan lanjutkan untuk mencintai saya! Terima kasih ~ Bye ~"

klik the title~!!


[eng trans]

"Firstly, this popularity award that I got last year and this year. More than anything, because this is an award that's given to me by the general public, it's even more special to me, that's why I'm feel thankful over and over again. In future, in order to become a more charming musical actor, to be loved by everyone, and to improve my acting, please continue to show me love and concern.

Actually this is just.. a video I'm filming from America. Uh.. *laughs* My acting's not bad, right? If this video makes it to all of you, it means I won this amazing popularity award.. Actually this is a video that will completely disappear forever if I don't win the award. Thank you all so much for letting this video be aired.

For not being able to meet all of you in Korea even though you gave me such a nice award, once again I put forward my apology. I'm sorry!

I'll become a better musical actor in future, please continue to love me! Thank you~ Bye~"

cr: johyuksu @twitter
indo: broken tsubasa

No comments:

Post a Comment

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ dharaa's NOTE!!! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
♥Always Keep The Faith to the Five!!♥
read the rules?? feel free to re-post this (or anything else from this blog) to add +Broken Tsubasa to the credit^^
thanks...

Blog Archive